Nap mint nap olvasunk és hallunk arról, milyen élelmiszereket kellene választanunk és messziről elkerülnünk, hogyan kellene helyesen étkeznünk. A témában megjelent cikkek, szakértőktől, véleményvezérektől és ismerősöktől, barátoktól érkező benyomások hatására keressük a menteset, az alternatívat, elhagyjuk a cukrot, elcsábulunk a bio termékekre. Határozott véleményünk van a pálmaolajról, a csomagolási hulladékról, felkapjuk a fejünket a kettős mérce hallatára. Egyre tudatosabban vásárolunk. Vagy csak azt gondoljuk?
A Hello Food program célja, hogy ez a tudatosság valódi tudatosság legyen. Hogy segítsen eligazodni az élelmiszerekkel kapcsolatos, egymásnak sokszor teljesen ellentmondó, offline és online terjedő információk hálójában.
Tagjaink felelős viselkedése a fogyasztók irányába is megnyilvánul és ez a törekvésünk természetesen nem a névváltással kezdődött!
Tisztában vagyunk azzal, hogy az élelmiszergyártóknak is fontos szerepe van az egészséges életmód kialakításában és fenntartásában. (Persze az igazsághoz hozzátartozik, hogy nem csak az számít, hogy mit, hanem az is hogy milyen étrendbe és életmódba illesztjük bele fogyasztóként a megvásárolt élelmiszereket.)
2014 nyarán meghirdettünk a gyártók körében egy népegészségügyi célú kezdeményezést, amelynek lényege az volt, hogy azok a hazai vállalkozások, amelyek felelős termékfejlesztési politikájuk révén igazodnak a népegészségügyi kívánalmakhoz, önkéntes vállalásokkal járuljanak hozzá a hazai lakosság egészségügyi állapotának javulásához.